Catatan 191

Geseng…

Lebih kurang macam tu ler ungkapan yang terpacul. Seharian berpanas sempena hari sukan sekolah yang diadakan untuk kawasan selatan. Bersama-nya juga ada promosi sukan peringkat nasional yang bakal berlangsung bulan 8 nanti. Meriah ler juga. Pastinya memenatkan.

Esok pula ada pemantauan. Membosankan itu dah pasti. Apapun itu dah kerja mereka. Aku tetap macam ni. Melihat dari jauh sahabat istimewaku yang menanti detik yang ditunggu untuknya. Aku tidak. Aku nak emaknya. Hehehee… tentu marah ustazah bila membaca komen ku ini.

Hari ini dia mempelawa aku, air kopi panas tika aku sibuk mencari air untuk membasahkan tekak. Tetapi aku tidak mengambilnya pun. Aku jual mahal. Heheeheeee….

Memanglah. Makin manis aku pandang wajahnya. Dia semakin diam kini…. Agaknyalah. Itu penilaian aku sejak kebelakangan ini. Tak apalah. Aku tak kecik hati pun. Sedikit cemburu tu adalah. Hmmm….bilalah aku ada rezeki sepertinya. Ataupun, bilalah aku ada rezeki denganya. Sudah…sudahhh…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s