Catatan 188

Pagi tadi, seorang sahabat menegur lalu bersembang dengannya. Ntah apa yang aku perkatakan. Aku pun dah tak ingat. Bukan apa. Tak penting pun untuk aku catat di sini. Tak ada maknanya… Heheeheee…. Itulah hastag dia… Namun dalam aku bersembang, baru aku perasan, ada mata yang memandang aku jauh di suatu sudut di dalam kelas. Aku perasan lama dia merenung aku dari kejauhan.

Cepat-cepat aku berlalu pergi. Aku tahu, aku dah lama tak bersembang dengannya. Bukan apa, aku tidak boleh melihat wajahnya. Mungkin dia sedar itu.

Aku mengandaikan….dengan dia, boleh plak C**** ni bersembang….dengan aku tak plak…

Hmmm….itulah aku…kelu lidah aku bila bertentang mata dengannya.

Leave a Reply

