Catatan 173

ROMBAKAN BESAR-BESARAN.

Tetiba aku mendapat idea tentang main topic pada penerbitan cetak di tempat kerja.Ntahlah. Dah lama aku tak publish penerbitan ini. Sejak pertengahan tahun hari tu, sampai ler ni….aku simpan penerbitan ini tak terbit-terbit.

Sibuk memanjang. Iyer jer. Tak tahu apa yang disibukan. Tetapi ada ler kesnya tu, sehingga aku merana sekejap. Bukan senang nak menulis. Bukan senang menulis dan mengedit dan menerbit. Aku pun amatur sangat. Tiada kursus pengkhususan pun. Harapan ia akan dirombak juga. Tetapi tengoklah nanti, hasil rombakan nanti sama ada melibatkan keseluruhan organisasi atau sebahagian besar sahaja.

Aku terasa satu jer tentang perubahan ini. Apa yerk. Rahsia…!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s