Catatan 172

Aku kini kembali… tapi tak selalu…kadang-kadang…jarang-jarang..
Hmmm…macam P Ramlee laa plak…

Dahlah…terus ke topik…

Tika asyik berkebun…. (cam tak sesuai plak yerk?)
Handponku berbunyi…ingat dari si dia…bukan… si dia dah dicatat di laman lain…

Bos aku mesej…Agaknya ada ler spy yang maklumkan yang aku ni tak aktif sangat berwasap macam yang lain-lain tu… Cakap jer tak ader.. Sttt!!!

“Assalamualaikum, ckg Axxxx utk thn 2017 ,ckgu akan pegang polio baru iaitu ketua panitia matematik..penyelaras kelas LD akan di ambil oleh pn EXXXXXXX.manakala panitia kh akan diambil alih oleh pn NXXXXXXXX.sekian untuk makluman.”[16-Nov-2016 12:25:13pm]
“Wslm. Terima ksh byk. Sy terima. Ada ms ptg2 sy akan jmp cikgu. Sy dpt byk ‘rumors’ ttg 2017 sbnrnya.”[16-Nov-2016 12:31:52pm]
“K”[16-Nov-2016 12:30:13pm]

Apa aku nak jawab. Itu saja yang terbaik. Harap yang dirancang akan jadi kenyataan.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s