Catatan 166

Dah dua tiga hari tak nampak dia, rindu aku rasanya macam orang bercinta. Dah masing-masing pun ada komitmen sendiri nak wat camana? Yang ko ni menggatal apasal? Berkata-kata aku sendiri dalam hati.

Dua hari lalu, pagi-pagi lalu menghantar mesej cinta untuknya. Hmmm…caya ke? Ni ler catatan suka-suka. Dah namanya catatan rasa….! Rasa hati ini….! Catatan rasa hari ini, esok dan semalam. Dan, laman ini adalah kesinambungannya setelah laman dahulu mencapai tahap optimum. Iyer, laman ini adalah kesinambungan catatan rasa hari ini, esok dan semalam. Oklah, masuk ke topik yang aku nak catat…

“Wslm…ok….slmt bercuti….” (6Oct2016 08:49:41am)

Iyer, pagi itu…beberapa minit setelah memberhentikan kereta di tempat parking, aku melepaskan rindu ini untuknya mendapat khabar berita..

“Salam.-Vkvkv-.Maaf mganggu. Arini sy cuti.Gtau cgu m*** jk x ada cgu relif. Cgu b** pun x ada rasanya. Smlm dah maklumkan kat cgu m***. Takut tlupa dia.” (6Oct2016 08:12:52am)

Itulah aku, bukan sahaja dia, tetapi murid-murid pun aku rindukan juga. Bukan sahaja dia aku fikir dan kenangkan, tetapi murid-murid pun sama aku terkenangkan juga. Namun dia lebih istimewa lagi walau murid aku istimewa kategorinya.

KALAULAH DIA….(dot dot dot), dah lama sy nak minta tlg akak…(dot dot dot)…..

Biar masa dan situasi yang menentukan. Aku hanya mencatat apa yang aku rasa. Jangan tension. Suka-suka jer.

InsyaAllah akan terubat rindu ini esok pagi..

tumblr_l36cdqgmhz1qaobbko1_500

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s