Catatan 149

Senyum sampai ke telinga. Agaknyalah….!! Begitulah aku mengelamun sejak dua hari ini, bila terkenang hal terjadi tempoh hari. Apapun aku masih waras lagi…walau buat kerja gila-gila ni. Heheeheee…..

Teringat aku pada usikan JPJ semasa aku mengambil lesen memandu dulu. Semasa hendak balik sedang memandu kereta yang yang aku pandu, tetiba pegawai tersebut mengusik aku dengan frasa…..

Hai….senyum sampai ke telinga.

Tak sabar rasanya nak menghadap esok. Ngadap apatu yerk?? Ntahlah. Aku akan cuba seprofesional mungkin. Paling tak pun aku kan layan dia macam tak ada apa-apa berlaku. Boleh tak yerk??

Ingatkan esok dapat cuti peristiwa menang bola. Rupanya tak jadi. Fitnah belaka. Kalau tak, mungkin aku tak dapat jumpa dia esok. So, ada baiknya juga esok tak jadi cuti. Aku rindu pada sahabat istimewaku. Iyer…aku rindu sangat pada -vkvkv-! Harap-harap dia pun rindu juga ler kat aku. Orang yang buat kerja-kerja gila. Hmmm….giler laaa sangat!!!!

Terbaca akhbar hari ini, tertarik aku pada rencana tentang Bradd Pit, Angelina Jolie dan Jennifer Aniston. Tetapi tak ada kena mengena dengan aku pun! Sipi-sipi pun tak. Saja…! Tetapi ntah kenapa aku tertarik pada rencana ini.

 

Leave a Reply

