Catatan 120

Ustazah pernah berpesan….

“Carilah yang lain Z**…. ! . Dia kan dah ada yang punya.”

“Ko tak tensen ker macam memuja yang ko sendiri dah tahu dia dah ada..”, dia menambah lagi kata-katanya di suatu hari. Begitu kurang lebihnya nasihat seorang akak untuk adiknya.

Tak boleh aku nak melupakannya.

cropped-dsc00074.jpg

Begitulah kesimpulannya jawapan yang aku beri.

“Carilah yang bujang ker…!” dia menambah lagi nasihatnya.

Terima kasih banyak-banyak atas keprihatinannya.

Tapi kan…. adalah lebih prihatin andainya dia dapat menawarkan macam ni…

“Akak ada anak sedara….! Rasanya kalau nak, akak bole booking kan…! Lagipun dia masih bujang lagi…!!!”

Tentu belum abis lagi dia bercakap….., aku terus jer sambung menjawab!

Kecil tempat duduk iswara….grand livina saya tadahkan……Heheeheeee…

Apalagi bakal emak sedara aku tu pun spontan menjawab…..”Gatall…..!!”

Heheeheee….

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s